Ignitis ON lietotnes pakalpojuma sniegšanas noteikumi

Redakcija: 01.09.2024

  1. Ignitis ON elektrisko transportlīdzekļu uzlādes pakalpojuma sniedzēja informācija:
    1. SIA “Ignitis Latvija”
    2. Reģistrācijas nr.: 40103642991
    3. Juridiskā adrese: Gustava Zemgala gatve 74A, Rīga, LV-1039 Tālruņa nr.: +371 643 73737
    4. E-pasta adrese: [email protected]
  2. Vispārīgie noteikumi
    1. Ignitis ON lietotnes pakalpojuma sniegšanas noteikumi (turpmāk tekstā — “Pakalpojuma sniegšanas noteikumi”) nosaka Lietotnes izmantošanas noteikumus un nosacījumus, kas ir jāievēro katram Lietotnes lietotājam, lai varētu izmantot Ignitis nodrošināto elektrisko transportlīdzekļu (ETL) uzlādes pakalpojumu un/vai Ignitis un/vai Ignitis ON tīkla partneru ETL uzlādes stacijas un tām piekļūt.
    2. Pirms Lietotnes izmantošanas Klientam ir jāizlasa šie Pakalpojuma sniegšanas noteikumi, Ignitis Privātuma paziņojums un citi dokumenti un jāpiekrīt uzņemties to saistības.
    3. Ignitis ir tiesības jebkurā brīdī vienpusēji mainīt Pakalpojuma sniegšanas noteikumus. Ja vien nav noteikts citādi, grozījumi Pakalpojuma sniegšanas noteikumos stājas spēkā tūlīt pēc to ievietošanas Lietotnē un/vai tīmekļa vietnē https://ignitis.lv/ un/vai publicēšanas, izmantojot jebkuru citu izvēlētu līdzekli. Lai varētu izmantot Pakalpojumu, Klientam pirmo reizi pēc izmaiņu ieviešanas Pakalpojuma sniegšanas noteikumos ir jāizlasa Lietotnē sniegtās Pakalpojuma sniegšanas noteikumu izmaiņas un, ja viņš piekrīt šīm izmaiņām, pirms Pakalpojuma lietošanas jāapstiprina sava piekrišana Pakalpojuma sniegšanas noteikumu izmaiņām, atzīmējot izvēles rūtiņu.
  3. Izmantotie termini:
    1. Elektriskais transportlīdzeklis (turpmāk tekstā — ETL) ir ar elektrību vadāms motorizēts transportlīdzeklis, kas aprīkots ar vismaz vienu elektroiekārtu, kas nav ārēja un kas darbojas kā enerģijas pārveidotājs ar elektriski uzlādējamu enerģijas uzkrāšanas sistēmu, kuru var uzlādēt no ārpuses.
    2. ETL uzlādes stacija ir elektrotehnikas iekārta ar vienu vai vairākiem ETL uzlādes punktiem un kopīgu klienta identifikācijas saskarni.
    3. ETL uzlādes punkts ir ETL uzlādes saskarne, kas vienlaikus ļauj uzlādēt vienu ETL.
    4. Dāvanu kupons ir īpašs dokuments ar unikālu kodu, kas, piesaistīts kontam, sniedz tiesības izmantot Pakalpojumu par dāvanu kuponā norādīto summu.
    5. Ignitis ir SIA “Ignitis Latvija”, reģistrācijas nr. 40103642991, juridiskā adrese: Gustava Zemgala gatve 74A, Rīga, LV-1039, kas nodrošina elektrisko transportlīdzekļu uzlādes pakalpojumus Ignitis ON tīklā.
    6. Ignitis ON tīkls ir Ignitis un/vai Ignitis partneru ETL uzlādes staciju kopums.
    7. Uzlādes sesija ir laika periods, kurā tiek sākta ETL uzlāde, un šī perioda ilgums tiek mērīts no brīža, kad ETL pievieno ETL uzlādes stacijai, līdz brīdim, kad to atvieno no ETL uzlādes stacijas.
    8. Klients ir jebkura fiziska vai juridiska persona, kurai ir Konts un/vai kura izmanto Pakalpojumu.
    9. Atlaides kods ir īpaša burtu un/vai ciparu kombinācija, kuru var izmantot, lai saņemtu Pakalpojuma apmaksas atlaidi. Katrā atsevišķā gadījumā atlaides kodam var būt ierobežots derīguma termiņš un īpaši nosacījumi.
    10. Aizņemšanas maksa ir maksa, ko var piemērot Klienta Uzlādes sesijai, kad ETL vairs netiek uzlādēts, bet ETL joprojām ir pievienots Uzlādes stacijai. Šo maksu dēvē arī par dīkstāves maksu.
    11. Konts ir Klienta personiskais elektroniskais konts Lietotnē.
    12. Pakalpojums ir ETL uzlādes pakalpojums, ko nodrošina Ignitis un/vai partnera ETL uzlādes stacijas Ignitis ON tīklā.
    13. Partneris ir ETL uzlādes stacijas īpašnieks, kuram Ignitis nodrošina elektromobilitātes pakalpojumus, savienojot paša pārvaldītās ETL uzlādes stacijas ar Ignitis ON tīklu un tās attiecīgi kartējot ETL uzlādes staciju kartēs.
    14. Privātuma paziņojums ir dokuments, kurā Ignitis informē Klientus par personas datu apstrādes pamatprincipiem un datu subjekta tiesību īstenošanu. Privātuma paziņojums ir pieejams tiešsaistē tīmekļa vietnē https://ignitis.lv/privatuma-pazinojums.
    15. Lietotne ir Ignitis ON mobilā lietotne, ko izmanto, lai piekļūtu Pakalpojumam.
    16. RFID atslēga ir unikāli numurēta atslēga, ko izmanto kā bezvadu līdzekli Klienta identificēšanai, kas ļauj Klientam uzsākt un pārtraukt Uzlādes sesiju Ignitis ON tīklā iekļautajās Uzlādes stacijās.
  4. Konta izveide
    1. Lai varētu izmantot Lietotni, Klientam tā ir jālejupielādē veikalā App Store vai Google Play. Lai varētu izmantot Pakalpojumu, Klientam Lietotnē ir jāizveido Konts. Konta izveides procesā Klientam jāveic šādas darbības:
      1. aizpildīt reģistrācijas veidlapu Lietotnē, norādot nepieciešamos datus: e-pasta adresi (kā lietotājvārdu), pieslēgšanās paroli u.c.;
      2. iepazīties ar šiem Pakalpojuma sniegšanas noteikumiem, Privātuma paziņojumu un citu informāciju, kurai ir jābūt pieejamai;
      3. izteikt piekrišanu Pakalpojuma sniegšanas noteikumiem, citiem dokumentiem un informācijai;
      4. izteikt savu gribu, pieņemot vai noraidot tiešā mārketinga paziņojumu saņemšanu;
      5. pievienot maksāšanas metodi pēc savas izvēles.
    2. Izveidojot Kontu, Klients apņemas sniegt patiesu, pareizu informāciju un datus un uzņemas pilnu atbildību par reģistrācijas laikā sniegto datu patiesumu un pareizumu.
    3. Konta izveides procesā Klientam ir aizliegts piesavināties citu personu identitāti, izmantojot svešu vārdu, uzvārdu un/vai citus datus, kā arī nesankcionētu citu personu Kontu izmantošanu. Ja Ignitis ir aizdomas, ka Lietotne un/vai Pakalpojums tiek izmantots, pārkāpjot šī punkta prasības un citu personu tiesības, Ignitis ir tiesības pēc saviem ieskatiem veikt jebkuru vai visas šādas darbības: a) pieprasīt Klientam sniegt patiesus un pareizus datus; b) īslaicīgi bloķēt Kontu, kamēr tiek novērsti visi šī punkta pārkāpumi un ir iesniegti patiesi un pareizi Klienta dati, un/vai ir nodrošināta atbilstība citām Ignitis noteiktajām prasībām (piemēram, Klienta papildu autentifikācija, drošības koda iesniegšana u.c.); c) izbeigt Konta darbību.
    4. Konta darbību var izbeigt vai apturēt pēc Klienta pieprasījuma. Lūgumu par Konta darbības izbeigšanu vai apturēšanu var iesniegt, rakstot uz e-pasta adresi [email protected] vai zvanot uz tālruņa numuru: +371 643737 Klients var izbeigt Konta darbību, arī izmantojot Lietotni. Konts ar izbeigtu darbību netiek atjaunots.
  5. Lietotnes funkcijas
    1. Pēc Konta izveidošanas Klients drīkst izmantot Konta un Pakalpojuma funkcijas:
      1. meklēt un filtrēt tuvākās ETL uzlādes stacijas atkarībā no izvēlētiem kritērijiem;
      2. pārraudzīt ETL uzlādes staciju pieejamību reāllaikā;
      3. sākt un pārtraukt Uzlādes sesiju izvēlētajā stacijā;
      4. pārraudzīt uzlādes norisi reāllaikā;
      5. izvēlēties ieteicamo maksāšanas metodi un piekļūt maksājumu informācijai;
      6. saņemt paziņojumus par Uzlādes sesijas beigām un citiem svarīgiem notikumiem;
      7. citas papildfunkcijas.
  6. RFID atslēgas pasūtīšana un lietošanas nosacījumi
    1. Klients var izmantot Lietotni, lai pasūtītu RFID atslēgu. RFID atslēgā ir unikāli dati, kas tiek pārraidīti uz ETL uzlādes staciju, lai varētu atpazīt Klientu un sākt Uzlādes sesiju.
    2. Ignitis nav atbildīga par RFID atslēgas nozaudēšanu un/vai neatļautu izmantošanu, kā arī par zaudējumiem vai bojājumiem, kas Klientam radušies RFID atslēgas nozaudēšanas un/vai neatļautas izmantošanas rezultātā. RFID atslēgas nozaudēšanas gadījumā Klients apņemas nekavējoties, bet ne vēlāk kā 24 (divdesmit četras) stundas pēc notikušā par to paziņot Ignitis. Klients par notikušo var ziņot, rakstot uz e-pasta adresi [email protected] vai zvanot uz tālruņa numuru +371 64373737. Kad no Klienta tiek saņemts paziņojums par nozaudētu RFID atslēgu, šo nozaudēto RFID atslēgu bloķē nekavējoties, bet ne vēlāk kā 5 (piecu) darbdienu laikā no paziņojuma saņemšanas dienas. Klientam visos gadījumos ir pienākums samaksāt Ignitis par Pakalpojumiem, kas saņemti līdz RFID atslēgas bloķēšanas brīdim. Ja RFID atslēga ir bloķēta, Klients var pasūtīt jaunu RFID atslēgu parastajā kārtībā.
    3. Klients var bloķēt RFID atslēgu patstāvīgi, izmantojot Lietotni.
  7. Dāvanu kuponu lietošana
    1. Dāvanu kupons tiek piešķirts Klienta Kontam pēc kupona unikālā koda ievadīšanas Lietotnē.
    2. Lai Pakalpojumu izmantotu par Dāvanu kuponā norādīto summu, Klientam pirms Uzlādes sesijas sākuma ir jāizvēlas Kontā maksāšanas metode, t.i., maksājums, ņemot vērā Kontā piešķirto Dāvanu kupona summu. Ja Dāvanu kupona atlikums tiek izlietots laikā, kamēr notiek Uzlādes sesija, sesija tiek pārtraukta un jāsāk vēlreiz, izvēloties citu maksāšanas metodi, piemēram, norēķinu karti.
    3. Dāvanu kuponam ir divi svarīgi termiņi — Dāvanu kupona aktivizācijas termiņš (vēlākais datums, līdz kuram kuponu var pievienot Kontam) un Dāvanu kupona derīguma termiņš (pēdējais datums, līdz kuram Klients var izmantot Dāvanu kuponā norādīto nominālvērtību ETL uzlādes pakalpojuma saņemšanai). Ja kāda termiņa derīgums ir beidzies un Dāvanu kuponu nevar laikus aktivizēt vai izmantot, Dāvanu kupona atlikumu anulē un neatmaksā.
    4. Kontam var pievienot neierobežotu skaitu Dāvanu kuponu. To atlikums ir derīgs līdz katra atsevišķa Dāvanu kupona derīguma termiņa beigām. Ja Kontam pievieno divus vai vairākus Dāvanu kuponus, maksa par ETL uzlādi automātiski tiek iekasēta no tā Dāvanu kupona, kas pievienots Kontam visagrāk.
    5. Dāvanu kuponus nevar apmainīt pret skaidru naudu vai citiem Dāvanu kuponiem.
    6. Neizmantoto summu, kas Klienta kontā ir no kāda Dāvanu kupona, nevar pārsūtīt uz citu Kontu.
    7. Visas intelektuālā īpašuma tiesības Dāvanu kuponā pieder Ignitis. Dāvanu kuponu ir aizliegts kopēt, mainīt tā saturu, formu, dizainu vai citādi izmantot bez iepriekšējas uzņēmuma Ignitis rakstiskas piekrišanas, pārkāpjot Ignitis autortiesības vai Dāvanu kuponā izmantoto preču zīmes(-ju) īpašnieka(-u) tiesības un likumīgās intereses.
  8. Atlaides kodu lietošana
    1. Klienta kontam piešķir Atlaides koda vērtību pēc koda ievadīšanas Lietotnē.
    2. Kontam piešķirto Atlaides koda vērtību var izmantot, lai norēķinātos par Pakalpojumu. Atlaides kodiem var tikt piemēroti papildu noteikumi un nosacījumi, kurus nosaka katram Atlaides kodam.
    3. Lietotnē tiek norādīti Kontam pievienoto Atlaides kodu vērtību derīguma beigu datumi.
    4. Atlaides kodu, kuram jau beidzies derīguma termiņš, neatjauno un neatmaksā.
    5. Atlaides kodu nevar pārvērst skaidrā naudā.
    6. Lai izmantotu Atlaides kodu, Klientam pirms Uzlādes sesijas sākšanas ir Kontā jāizvēlas maksāšanas metode, t.i., maksājums, ņemot vērā Kontam piešķirtā Atlaides koda summu. Ja ar Atlaides kodu piešķirtās summas atlikums tiek izlietots laikā, kamēr notiek Uzlādes sesija, tā tiks pārtraukta un būs jāsāk vēlreiz, izvēloties citu maksāšanas metodi, piemēram, maksājumu karti.
    7. Atlaides kodi tiek piešķirti pēc Ignitis ieskatiem.
    8. Ar šo Ignitis patur tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma apturēt un/vai anulēt jebkura Atlaides koda derīgumu jebkāda iemesla dēļ. Te ietilpst arī (bet ne tikai) gadījumi, kad, pēc Ignitis uzskatiem, Atlaides kods tiek izmantots nelikumīgi.
  9. Cenu noteikšana
    1. Pakalpojuma cenas ir publicētas Lietotnē.
    2. Maksa par Uzlādes pakalpojumu tiek iekasēta par EUR/uzlādētās elektrības kWh.
    3. Var tikt piemērota arī ETL uzlādes stacijas aizņemšanas maksa EUR/min, ko uzskata par daļu no Uzlādes pakalpojuma cenas.
    4. Cenu par Pakalpojumu norāda eiro, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN).
    5. Cena pirms uzlādes procesa sākuma ir skaidri parādīta Lietotnē vai norēķinu karšu lasītāja ekrānā, ja tāds ir pieejams.
  10. Samaksa par Pakalpojumu
    1. Atkarībā no izvēlētās maksāšanas metodes Klienta līdzekļus var rezervēt bankas kontā, lai nodrošinātu to, ka Klientam ir pietiekami daudz līdzekļu, lai norēķinātos par sniegto Pakalpojumu. Līdzekļu rezervēšanu veic maksājumu administrējošā iestāde.
    2. Pēc katras Uzlādes sesijas Klienta Kontā tiek parādīta informācija par Klienta Uzlādes sesiju un summu, kas jāmaksā par saņemto Pakalpojumu.
    3. Ja Klients ir noslēdzis līgumu ar Ignitis par Pakalpojuma pirkšanu un pārdošanu, saskaņā ar kuru Klientam tiek piešķirts kredīta limits, Klients izmanto Pakalpojumu atbilstoši kredīta limitam un maksā par Pakalpojumu saskaņā ar līgumā norādītajiem noteikumiem un nosacījumiem. Ja kredīta limits tiek pārsniegts konkrētās Uzlādes sesijas laikā, Klientam ir atļauts pabeigt šo Uzlādes sesiju. Ja kredīta limits ir pārsniegts, Klients drīkst izmantot Pakalpojumu, pirms Uzlādes sesijas izvēloties Kontā citu maksāšanas metodi, piemēram, norēķinu karti. Ja Klients nav noslēdzis Pakalpojuma pirkšanas un pārdošanas līgumu ar uzņēmumu Ignitis vai Klientam saskaņā ar līgumu nav piešķirts kredīta limits, tad maksu par Uzlādes sesiju automātiski iekasē saskaņā ar Kontam pievienoto un izvēlēto maksāšanas metodi.
    4. Gadījumā, ja tehnisku problēmu vai citu no Klienta neatkarīgu apstākļu dēļ, kā arī grāmatvedības kļūdas gadījumā no Klienta ir iekasēta pārmaksa par Uzlādes sesiju, Ignitis atmaksā Klientam visu naudas summu (pārmaksu) par Pakalpojuma izmantošanu. Ja Klients konstatē, ka par Uzlādes sesiju ir iekasēta pārmaksa, viņš par to var ziņot Ignitis klientu apkalpošanas dienestam, rakstot uz e-pasta adresi [email protected] vai zvanot uz tālruņa numuru +371 64373737. Ignitis novērtē Klienta pieprasījuma pamatotību un nosaka, vai no Klienta ir iekasēta pārmaksa par Uzlādes sesiju, un pēc tam Ignitis atmaksā Klientam pārmaksu, to ieskaitot Klienta norādītajā bankas kontā, vai pēc Klienta izvēles nodrošina Klientam kredīta limitu nākamajām Uzlādes sesijām. Piešķirtais kredīts ir redzams Klienta Kontā.
    5. Ja Klientam ir faktiski sniegts Pakalpojums, bet pēc Uzlādes sesijas maksājums nav sekmīgi iekasēts tehnisku problēmu dēļ vai tāpēc, ka Klienta bankas kontā nepietiek līdzekļu, nesamaksāto Pakalpojuma summu var automātiski debetēt, kad Klients pievieno Kontam jaunu norēķinu karti, vai arī tad, kad Klienta bankas kontā ir pietiekami daudz līdzekļu. Ja kādu apstākļu dēļ nav iespējama parāda automātiska debetēšana, Klients var manuāli veikt parāda samaksu, pievienojot Kontam jaunas norēķinu kartes rekvizītus vai papildinot bankas kontu. Kamēr Klients nav norēķinājies par Pakalpojumu, t.i., Kontā ir parāda atlikums, Klientam nav atļauts turpināt izmantot Pakalpojumu.
    6. Klientiem, kuriem nav noslēgts Pakalpojuma pirkšanas un pārdošanas līgums, rēķins tiek izrakstīts tikai par iepriekšējā mēnesī sniegto Pakalpojumu. Lai saņemtu PVN rēķinu, rakstiet uz e-pasta adresi [email protected]. Pieprasījums noteikti ir jāiesniedz līdz pašreizējā mēneša pēdējai dienai. Piemēram, lai pieprasītu rēķinu par februārī sniegtajiem Pakalpojumiem, pieprasījums ir jāiesniedz līdz 31. martam.
  11. Pušu atbildība
    1. Klienta pienākums ir nodrošināt pareizu ETL uzlādes sākšanu un pabeigšanu. Lai pārbaudītu, vai ir sākta Uzlāde, Klientam ir jāņem vērā ETL uzlādes stacijas displejā, ETL informācijas panelī vai Lietotnē norādītā informācija. Klients apņemas godprātīgi izmantot Pakalpojumu, izmantot ETL uzlādes aprīkojumu tam paredzētajam mērķim un pasargāt to no bojājumiem vai iznīcināšanas.
    2. Klients ir atbildīgs par stāvvietu izmantošanas noteikumu un ETL uzlādes stacijas lietošanas noteikumu ievērošanu.
    3. Pirms ETL uzlādes stacijas lietošanas Klientam ir jāpārliecinās, vai uzlādes stacija ir piemērota un pielāgota transportlīdzeklim. Ja ETL uzlādes stacija ir bojāta vai tai ir citādi darbības traucējumi, Klients nekavējoties informē Ignitis un neizmanto konkrēto ETL uzlādes punktu un/vai ETL uzlādes staciju. Ja Klientam rodas zaudējumi, lietojot redzami bojātu vai citādi defektīvu ETL uzlādes staciju, Ignitis nav atbildīgs par šiem zaudējumiem.
    4. Klients ir atbildīgs par neatļautu Pakalpojuma lietošanu. Ja Klients uzskata, ka viņa Lietotnes Kontu ir nelikumīgi piesavinājusies kāda cita persona, Klienta pienākums ir nekavējoties ziņot Ignitis, rakstot uz e-pasta adresi [email protected] vai zvanot uz tālruņa numuru +371 64373737. Ja rodas aizdomas par Pakalpojuma neatļautu izmantošanu vai neatļautas izmantošanas mēģinājumu, Ignitis ir tiesības uz nenoteiktu laiku apturēt Konta darbību un sazināties ar Klientu, lai informētu Klientu par apstākļiem.
    5. Klients aizsargā savus pieslēgšanās datus un paroli un neizpauž šos datus nevienai trešajai personai. Ignitis nav atbildīga par Konta neatļautu izmantošanu, Konta nelikumīgu piesavināšanos vai no tā izrietošiem zaudējumiem, ja šādu incidentu izraisījusi Klienta Konta pieslēgšanās datu jebkāda veida izpaušana, nozaudēšana u.tml. vai trešo personu neatļautas darbības.
    6. Ja Klients, izmantojot Lietotni, datu pārkāpuma rezultātā ir ieguvis trešo personu datus, Klienta pienākums ir nekavējoties informēt Ignitis un atturēties no neatļautas datu izmantošanas.
    7. Ignitis ir tiesības jebkurā laikā, iepriekš par to nebrīdinot Klientu, apturēt vai pārtraukt Pakalpojuma sniegšanu, ja rodas pamatotas aizdomas par Klienta sniegtās informācijas pareizību, kā arī gadījumā, ja Klients pārkāpj Lietotnes un/vai ETL uzlādes stacijas lietošanas noteikumus, kā arī tad, ja Klients izmanto Pakalpojumu negodīgi, krāpnieciskā vai ļaunprātīgā nolūkā. Ignitis ir tiesības pieprasīt no Klienta zaudējumu atlīdzību un/vai paziņot kompetentajām institūcijām par Klienta iespējami pretlikumīgajām darbībām.
    8. Ignitis neapņemas nodrošināt nepārtrauktu Pakalpojuma sniegšanu, bet apņemas darīt visu iespējamo, lai Pakalpojuma darbība būtu pēc iespējas raita. Ignitis nekādā gadījumā nav atbildīga par sekām, ko izraisa pārtraukumi norādītā Pakalpojuma sniegšanā. Ignitis arī neuzņemas atbildību par ETL uzlādes staciju īslaicīgām kļūmēm, mobilā tīkla vai ar to saistīto funkciju atteici vai Pakalpojuma apturēšanu tādu iemeslu dēļ, kuri ir izrādījušies nepareizi, bet kurus Ignitis apturēšanas brīdī saprātīgi uzskatīja par pamatotu iemeslu, lai novērstu bojājumus, kas varētu tikt nodarīti ETL uzlādes staciju aprīkojumam, Lietotnei vai Klienta personas datiem.
    9. Ignitis neuzņemas atbildību ne par kādiem darbības traucējumiem, kļūdām, Lietotnes darbības traucējumiem vai trešo pušu (piemēram, bankas, telekomunikāciju operatora, elektroenerģijas sadales operatora u.c.) darbības traucējumiem.
    10. Ignitis neuzņemas atbildību par zaudējumiem, kas radušies Klientam vai trešajām personām, ja šādus zaudējumus izraisa Klienta aprīkojums, kas neatbilst likumdošanai un standartiem, Klienta nesankcionēta rīcība, Klienta sniegta nepatiesa vai nepareiza informācija, gadījumi, kad Klients izmanto ETL uzlādes stacijas tādiem mērķiem, kas atšķiras no paredzētajiem un neatbilst to lietošanas noteikumiem. Ignitis neuzņemas atbildību par zaudējumiem, kas nav attiecināmi uz Ignitis, tostarp izrietošiem zaudējumiem.
  12. Pakalpojuma apturēšana un/vai izbeigšana
    1. Ignitis ir tiesības nekavējoties un bez Klienta iepriekšējas brīdināšanas apturēt Pakalpojuma sniegšanu, bloķēt vai izbeigt Klienta konta darbību, ja Klients:
      1. reģistrējoties vai lietojot Lietotni, sniedz nepatiesu, maldinošu vai nepilnīgu informāciju;
      2. izmanto citas personas identitāti, Lietotnē norādot citas personas vārdu, uzvārdu vai citus datus;
      3. izmanto Pakalpojumu tādā veidā, kas pārkāpj noteikumus un/vai tiesību aktus;
      4. izmanto Pakalpojumu un/vai Lietotni saistībā ar jebkādu iespējami krāpniecisku darbību, krāpšanu vai veic citu neatbilstošu, negodīgu vai ļaunprātīgu Pakalpojuma un/vai Lietotnes izmantošanu. Izmanto Pakalpojumu, apejot programmatūru, vai citādi izmanto vai mēģina izmantot Pakalpojumu, lai nelikumīgi izvairītos un/vai samazinātu maksu par Pakalpojumu un/vai ietekmētu maksu par faktiski uzlādēto kWh daudzumu u.c.
    2. Ja Klienta konta darbība ir bloķēta vai izbeigta 12.1.2.–12.1.4. punktos norādīto iemeslu dēļ, Ignitis patur tiesības nekavējoties bez iepriekšēja brīdinājuma bloķēt vai izbeigt šāda Klienta konta darbību vai citādi ierobežot Lietotnes un/vai Pakalpojuma izmantošanu pēc tam, kad Klients ir reģistrējies un izveidojis jaunu Kontu.
    3. Ignitis patur tiesības izbeigt Klienta Konta darbību, ja netiek sasniegti noteikti aktivitātes līmeņi (piemēram, ja Klients kādu laiku nav izmantojis Pakalpojumu).
  13. Datu aizsardzība
    1. Ignitis apstrādā personas datus, lai sniegtu Pakalpojumu, slēgtu un izpildītu līgumus, iekasētu samaksu par Pakalpojumu, pārvaldītu, administrētu un iekasētu parādus, kā arī citiem mērķiem, lai īstenotu tiesību aktos vai līgumā paredzētās pušu tiesības un/vai izpildītu pienākumus saskaņā ar procedūru, kas noteikta Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulā (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti, un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK, kā arī saskaņā ar procedūru, kas noteikta citos tiesību aktos, kuri reglamentē personas datu aizsardzību. Sīkāka informācija par Klienta personas datu apstrādi un ar to saistītajām tiesībām ir publicēta Privātuma paziņojumā.
  14. Nobeiguma noteikumi
    1. Uz saistībām, kas rodas saskaņā ar šiem Pakalpojuma sniegšanas noteikumiem, attiecas Latvijas Republikas tiesību akti.
    2. Jebkuras domstarpības, kas rodas saistībā ar Pakalpojuma sniegšanas noteikumiem starp uzņēmumu Ignitis un Klientu, kurš juridiski nav uzskatāms par patērētāju, ir jārisina sarunu ceļā. Ja Pusēm 30 (trīsdesmit) dienu laikā neizdodas atrisināt strīdu sarunu ceļā, strīds ir galīgi izšķirams Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
    3. Ja Klientam rodas jautājumi par Pakalpojuma sniegšanas noteikumiem, Klients var sazināties ar Ignitis, rakstot uz e-pasta adresi [email protected].
    4. Klients, kurš tiek uzskatīts par patērētāju, strīdus ar Ignitis var izšķirt rakstiski, nevēršoties tiesā. Vispirms Klientam ir rakstiski jāsazinās ar Ignitis, rakstot uz e-pasta adresi [email protected]. Ja Ignitis 15 (piecpadsmit) darba dienu laikā pēc Klienta prasības saņemšanas uz to neatbild vai arī Klienta prasība netiek apmierināta, Klients var vērsties iestādē, kas izskata patērētāju strīdus, nevēršoties tiesā, t.i., ar Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, e-pasta adrese: [email protected], tālruņa nr. +371 65452554, tīmekļa vietne: https://www.ptac.gov.lv/lv), iesniedzot rakstisku sūdzību attālināti (tīmekļa vietnē Latvija.lv, izmantojot aktivizētu e-pasta adresi, pa e-pastu vai pa pastu), iesniedzot sūdzību personīgi vai elektroniskajā patērētāju strīdu izšķiršanas platformā vietnē ec.europa.eu/odr.
    5. Lietotnes saturu, t.i., tekstu, diagrammas, attēlus, preču zīmes, Pakalpojuma zīmes, logotipus, aizsargā autortiesības un citi Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību akti. Šāda satura neatļauta izmantošana var pārkāpt autoru, preču zīmju īpašnieku tiesības un citas ar tiesību aktiem aizsargātas tiesības. Klients, izmantojot Lietotni, nekādā veidā nedrīkst pārdot, modificēt, pavairot, demonstrēt, publiskot, izplatīt Lietotnes saturu, radīt atvasinātus darbus no tā vai citādi izmantot to jebkādā sabiedriskā vai komerciālā nolūkā. Lietotnes saturu ir aizliegts izmantot jebkādam citam mērķim jebkurā citā tīmekļa vietnē vai tīklam pievienotā datorvidē.
    6. Ampeco LTD, reģ. 205394857, ar juridisko adresi 36 Dragan Tsankov Blvd., entrance A, 5th floor, Sofia 1113, Bulgārija, ir Lietotnes ekskluzīvā licences turētāja, un tai pieder visas intelektuālā īpašuma tiesības Lietotnē. Lietotnes maksājumu funkciju atbalsta Worldline Financial Services (Europe) SA., uzņēmuma reģistrācijas numurs B144087, juridiskā adrese 33, Rue du Puits Romain L-8070 Bertrange, Luksemburgas Lielhercogiste, kas veic un administrē visus maksājumu darījumus ar savu starptautisko biroju starpniecību.