Elektroauto var uzlādēt ar divu veidu uzlādes ierīcēm. Mainīgās strāvas (AC) uzlādes ierīces parasti izmanto mājās, bet pastāvīgās strāvas (DC) uzlādes ierīces bieži sastopamas publiskajā uzlādes tīklā.
Elektroauto baterija tiek uzlādēta un enerģiju uzglabā pastāvīgajā strāvā (DC). Tāpēc, lai uzlādētu elektroauto no parastā tīkla, ir nepieciešams transformēt mainīgo strāvu uz pastāvīgo. Strāvas konvertējošie pārveidotāji ir smagi, dārgi un aizņem daudz vietas. Jo lielāka jauda, ar kuru elektroauto var uzlādēt no mainīgās strāvas (AC) tīkla, jo lielāks pārveidotājs būs tajā integrēts. Lielākais strāvas pārveidotājs ir Renault Zoe (vienā no modeļiem). Šo elektroauto var uzlādēt no mainīgās strāvas tīkla ar maksimālo 43 kW jaudu.
Ražotāji izvairās no lielas jaudas pārveidotājiem, jo to svars samazina nobraukto attālumu, bet izmērs – vietu elektroauto salonā, kā arī palielina kopējo elektroauto cenu. Populārie elektromobiļi Nissan Leaf ir aprīkoti ar 6,6 kW jaudas pārveidotāju, Tesla Model 3–11 kW.
Pastāvīgās strāvas (DC) stacijās uzlāde notiek tieši no stacijas uz elektroauto bateriju, apejot pārveidotāju. Uzlāde notiek daudz ātrāk un praktiski bez enerģijas zudumiem.